Hejsan!

Hejsan sötnosar!
Jag har varit sjuk i drygt 1 vecka. Och nu sitter jag här, hur förkyld som helst. Nästan så man har lust att köra upp en massa papper i vardera näsborre, med hopp om att det ska sluta, haha!
Sedan hostar jag också, inte alls så kul. Men mammsen min kom upp med lite hostmedicin, så nu har det lugnat ner sig lite. Idag beställde jag en massa hudvårdsprodukter. Jag gillar verkligen hudvårdsprodukter, det är så kul med sånt!
Och på köpet får jag en parfym, en dag/nattcreme, och ett helt kit med massa godsaker, helt gratis dessutom!
Snacka om lyckat.
Jag hoppas verkligen att förkylningen har lagt sig tills imorgon, för imorgon har jag sångcoaching. Och det vill jag verkligen inte missa! Usch.
Och sedan ska jag med min mor på husvisning, ett jättestort hus. 14 rum och kök, inte dåligt pinkat inte!

Jag hoppas verkligen att ni alla sköter om er nu! :)
Ta hand om er!
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0