Sommaren är påväg!

Det känns bara så skönt att sommaren är påväg, eller är den redan här? Man känner det, genom humöret och genom vädret. Och snart är sommarlovet här. Sjukt nice!
Men, det sorliga är nog att glida isär klasskompisarna, även om vi inte är så jättenära. Men det kommer endå kännas rätt hårt, speciellt på balen, och sedan.. nej. Vill inte tänka på det. Men jag har turen att jag kommer se dom flesta av dom ibland, Lindome är ju inte sååå stort om man säger så.
Iaf, inte ska vi deppa nu heller. Det är ju trots allt 6 veckor kvar, bara.
Sedan Dreamhack summer, hell yeah!

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom lite mattekapitel. Har Nationellaprov imorgon, del-2. Owh, det kommer inte gå bra. Fast jag hoppas att det går bra, off course. Sedan har jag utvecklingssamtal, sedan
scenträning. Ah, nice dag!

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0