Nöjd över en 2a-plats!

I fredags var det den efterlängtade sångtävlingen i skolan, som jag och min syster ställde upp på.
Gissa vilken plats vi kom? Vi kom 2a. Det skiljdes bara 1 röst ifrån att vinna alltihopa, men jag är nöjd, ruggigt nöjd för 2a-platsen. Och det är min syster också, eftersom det var hennes första stora tävling!
Nästa helg ska jag och min syster antagligen sjunga på en stor middag, sedan den 30 maj ska vi antagligen vara med i en talangtävling, mamma anmäler oss dit imorgon. Kommer bli spännande faktiskt, och jag hoppas det kommer gå fint.
Vi har ju redan en låt redo, och en koreografi. Vi tänker köra på samma låt vi ställde upp med på sångtävlingen, och hoppas att det går minst lika bra på talangtävlingen. För er som undrar vilken låt vi körde/tänker köra så är det Shania Twain - Man! I feel like a woman.
Något trevligt som hänt er det senaste?

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0