Kolla balklänning, och sola!

Hej era sötnosar!
Den söta balklänningen mamma hade hittat hann bli såld. Men om en stund ska jag iväg med brorsan, hans tjej, och storasyster in till stan och gå in i en affär som har massvis med balklänningar. Men ska åka iväg och kolla på en skitfin imorgon, guldaktig sak. Skitfin verkligen! Får hoppas att den passar också.
Efter vi har varit inne i balklänning-affären ska vi iväg och sola lite. Vi ska kämpa med brännan nu, trevligt att vara lite brun på avslutningen hade vi tänkt. Eller, hade jag tänkt iaf. Jag vill inte vara jätteblek om man säger så.
Avslutningen är snart, 10 Juni. Jag slutar 9an, hallelulja!
Längtar verkligen till balen, och sist men inte minst.. att ha SOMMARLOV! Kan ni fatta det, det är rätt snart!
Kommer bli fintfint.
Sedan 14-17 Juni är det Dreamhack som gäller, yäyäyä!
Men nu, Mina vänner. Ska jag åka in till stan. Men jag skriver säkert senare, eller imorgon!
Ha det grymt!

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0