En tisdagkväll.

Plättar är såå gott, iaf ibland. I lagom mängd också.

image52

Min dag har varit fin föressten. Hade scenträning idag, inför A-skolansdag. Det gick prima, tycker jag då. Eller någorlunda bra gick det iaf. Läraren tyckte det var "strålande!", mammsen likaså eftersom hon tog vägarna förbi för att kolla på mig och syrran. Awh, hon är stolt hon. Och vet ni, JAG HAR STUDIEDAG IMORGON! sköööönt.

På fredag får vi hit ytterligare ett fosterbarn vid namn Niklas, 11år. Hade ett fosterbarn här tidigare, men hon hamnade på låst avdelning pga en massa saker. Men jag tänker göra ALLT, precis allt för att han ska må och ha det så bra som möjligt. Jag tänker bli hans bästa kompis!
Men mer om det på fredag.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0