1 Maj!

Hade ni en minst lika mysig Valborg som jag hade igår?

Jag hade en förbannat bra Valborg igår. Åkte och käkade hos en kompis, stack sedan till centrum och mötte upp lite folk. Åkte sedan till en polare och snackade lite, och hade allmänt roligt! :)
Det enda negativa var att det duggregnade lite, var inte så värst mysigt då man stog utomhus och kollade på en brasa! haha, men trevligt var det. Så jag ska inte klaga!

Nu idag har jag inte gjort så mycket. Mest degat lite. Legat i sängen och snackat i telefon för det mesta. Är inte så roligt väder ute nu, så finns absolut INGENTING att göra, tråkigt nog! Hoppas på att det fina vädret kommer tillbaka snart igen, verkligen!
Ikväll gosade jag med mina söta lillebror, en utav dom iaf. Badade honom, han satt i vattnet och plaskade såklart. Och tyckte det var ruggigt kul att skvätta vatten på mig, då garvade han! haha, så söt.
Sedan åkte pyjamasen på, strax efter deckade han. Myspys!
Småungar är så söta!

image46






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0