TORSDAG.

Okej. Nu efter 4 dagar kan jag skriva lite mer.
Kan meddela att jag har en fet press på mig nu med att få betyg i allting. Känns iiiinte bra.
Sista terminen i nian, och.. näe. Orka. Press, tårar, dampanfall.
Jag har ingen energi, orkar inte anstränga mig det minsta. Men iofs, kan inte hjälpa att jag har
haft oturen att jag har varit så sjuk. Men ändå, detta känns inte bra.
Jag måste plugga sönder i dom flesta ämnena, för att komma ikapp.
Jag måste plugga sönder till prov, för att klara dom. Och bevisa för lärarna att jag kan.
Jag måste försöka orka gå till skolan varje dag nu, för att ens kunna få betyg.
Detta suger!
Jag MÅSTE in på gymnasiet, jag vet inte vad jag gör annars.

Snart påsklov, då ska jag vila upp mig. Och ta nya tag.
För när skolan börjar igen, är det bara 2½ månad kvar.
Owh ='(

Hur är det med er?
Har ni mycket i skolan nu?

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0