tjooflöjt.

Okej, innan jag ska hoppa i sängen så skriver jag ett litet inlägg iaf.
Idag var det en fin dag, allt var allmänt bra idag alltså. Skolan gick ju kanske lite mindre bra.
Eftersom jag vart illa tvungen att göra ett oförberett prov, när jag sa att jag kunde göra det imorgon, men det verkade inte gå för sig? okej. Det gick inte bra iaf. Slutet av skoldagen hade jag en enorm huvudvärk, men det var ju inte så lång tid kvar av skoldagen, 1 timme bara. Sedan efter skolan åkte jag hem.
Åkte sedan med min mamma och hämtade min syster. Nice.
Kom hem och satte mig och gjorde hemtentan. Ett No-arbete alltså, där jag ska besvara på frågor om elektronik. Nu är jag klar. Men jag har en fråga, så om ni orkar svara på frågan så skulle jag vara mycket tacksam!
Vilken roll tycker ni elektroniken har i dagens samhälle, både gällande var elektroniken finns och används ute i samhället och vad det betytt för människan och samhällets utveckling som jobb, ekonomi, livsstil, kommunikation m.m?

Skulle vara skittacksam ännu en gång om någon där ute orkade svara!
Puss på personen/personerna som gör det! <3

Men yäyä.. huhm, hjärnsläpp. Glömde precis av vad jag skulle skriva, haha. ILLA!
Men snart är det påsklov, redan på torsdag är sista skoldagen innan lovet, härligt!

Resten av veckan kommer se ut på följande;

Onsdag: skola, hem och plugga till NO-provet. Göra klart lite engelskaläxor.
Torsdag: skola, göra prov, göra läxförhör. komma hem och njuta utav lovet!

Vad ska ni göra på lovet, eller har ni redan lov.. isf, vad har ni haft för er? :)

Ledsen att det inte kom med någon bild på detta inlägg. Brist på bilder serrni!

Kommentarer
Postat av: linda

väntar på min kompis, ska gå ut å gå med hunden... vad gör du å hur mår du sötis ? =)

2008-03-19 @ 15:13:47
URL: http://sommarn2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0