Godkväll.

Godkväll!
Idag har det blåsigt som bara fan, inte så gött direkt. Sedan är det svinkallt också.
Jag har tillbringat dagen, för det mesta med min lillebror. Gud alltså, jag har missat hans utveckling totalt. Han har lärt sig krypa och grejer, och det märkte jag idag. Great! haha. Sedan håller han på att få tänder. 7 månader senare, eller är det 8månader? Huhm iaf, 8 månader senare börjar jag bry mig om min lillebror lite extra sådär, för jag ångrar verkligen att jag inte tillbringat tiden med honom typ, varje dag. Jag har missat så sjukt mycket.
Så hur är det med er? Bra hoppas jag, såklart haha. Med mig är det rätt okej faktist, lite smått ont i halsen bara. Men det funkar. Har sökt klart till en massa gymnasier nu iaf, härligt härligt.

Vill också säga Grattis till Alexandra som väntar sitt första barn. Ska bli sjukt spännande att följa gravideteten, jag väntar med spänning! :)
Haha awh, jag längtar tills dagen jag får en bebis, om sisådär några år :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0