Första inlägget på blogg.se.

Yey, jag har följt trenden genom att skaffat blogg. Fattar ingenting av sidan för tillfället, får hoppas att jag fattar den tids nog. Idag var det ingen skola för min del, det var sjukhuset istället som gällde. Fick en massa stickprov och grejer, måste få reda på vad som är fel med mitt hjärta som krampar då och då. Och varför jag trillar ihop helt lila i ansiktet när jag anstränger mig, och lägger mig ner och bara skakar. Nått fel är det ju. Men iaf, ska gå och kolla film, och sedan fixa lite med bloggen.

Okej haha. Nu har jag lite tid över att skriva vem jag är. Är en tjej ifrån Göteborg, eller ja, lite utanför Göteborg kanske man ska säga. Bor i en liten håla vid namn Lindome. Det är inte det bästa stället om man säger så. Är också 15år, och jag heter Jennika. Yey, en perfekt beskrivning! Jag gillar också att hålla på med musik, både spela instrument och sjunga. Dans gillar jag också. Och självklart fotboll, det är ju en självklarhet! Matlagning kan också vara.. skojj ibland. Haha well... det får räcka.
Såhär ser jag ut, kanske skulle vara roligt att veta :') :
image6

Kommentarer
Postat av: shoebox

Välkommen till bloggvärlden! :)

2008-01-29 @ 19:31:35
URL: http://shoebox.tjejsajten.se
Postat av: einis

också, också, också, också!!! viiiilket ordföråd :) men söt! x)

2008-02-02 @ 02:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0