...

Amen tjenare. Ni anar nog inte hur trött jag är, öhm. Har hänt en hel del idag kan man säga, men skulle ta alldeles för lång tid att skriva allt, så ja :') Stannade hemma ifrån skolan idag, jag orkade bara inte med att gå dit idag. Stannade hemma och pluggade istället, fast blev inte så mycket plugg iofs, satt för det mesta och dagdrömde typ. Sedan var jag ute och sprang en runda. Sedan ligger jag efter med.. hm, 2 prov i skolan. Haha yey vad mycket! Men ändå. Så äre nationellaproven i Engelska och Svenska nästa vecka, önska mig Good luck, tack! Denna terminen = Ett rent helvete. Sista terminen i 9an, man är sjukt skoltrött. Man vill bara in på ett gymnasie, träffa nytt folk osv. Fyfan vad skönt det kommer bli alltså. Längtar redan. Haha åh, kan bara inte tiden gå? :'D

Någon mer än jag som längtar till sommaren?

Ha det fint hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0