Måndag, igen.

Goddag.
Idag var det skola igen, ååhååå nu jublar vi! Eller inte. Skittråkigt var vad det var. Men yey, inte långt kvar till sommarlov ju, säger vi. Min lärare har råkat ut för en trafikolycka nu i tisdags, så hon ligger på sjukan. Och vi vet inte om hon kommer komma tillbaka på hela terminen. Stackarn. Men jävlar vad glad jag blev när en annan lärare kom in och sa att vi börjar 12 imorgon pga av att Amie ligger på sjukan. Yey, det var förjävla trevligt att höra.
Men nej, nu är jag lite smått sur faktiskt. Ska göra ett musik-intagningsprov till ett gymnasie i slutet av månaden, det stog ju förfan inte att man behövde det när jag sökte ju =( Tänker gå till syon och välja om. För jag vill bli kock eller polis just nu känns det som. Och det verkar inte så skoj längre att hålla på med musik i gymnasiet, det kanske är lika tråkigt som musiklektionerna var i typ 8an? =| tänk oooom liksom. Men ja, får vänta och se. För jag vill egentligen syssla med musik. Men liksom, det verkar sjukt svårt att få jobb efteråt. Gaaaaaaaaaaaaaaaad, detta gör mig nervös.
Tänk om jag kommer ångra mig som fan efter jag har kommit in på typ, hotell-och restaurang, och vill gå musik?
Oh. Just nu måste jag lyssna på öh, magkänslan. Jag får väll ställa upp i Idol nästa år :'D

Läget annars då?
Jorå. Har urinvägsinfektion igen, asgött ;) not. Men ja, skolan ska inte gå ut över det liksom. Och inte resten av mitt liv heller. Så jag lever livet just nu, trots detta. Hihi vad bra jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0