HEJ!

Tjeeennnaaa!
Här sitter jag, har precis kommit hem ifrån Skåne. Orkar inte packa upp grejerna ;') latis.
Welll, var fettnice i skåne iaf, hos lilla Palex. Söt kille är han iaf. Men han var rätt så sjuk också, riktigt efterbliven, och riktigt mongo. Haha, man bliir som man umgås! Nejdå, han är en fettskön person. Nu ska idioten bara pallra sig hit till Gbg, annars får han smisken.
För er som är intresserade, VI HADE STRÖMAVBROTT ETT JÄVLA TAG IGÅRKVÄLL. Just när man hade börjat titta på en film man så gärna ville se, så går strömmen. Inte rättvist det inte. Strömmen kom la tillbaka runt, eh, vet inte vad klockan var. Men jag hade iaf slocknat.
Hur har lovet annars varit då?
Jodå, lovet har rent utsagt varit perfekt. Men just nu sitter jag och är avis på folk som har lov imorgon =(

Ehm, nu ska jag slagga iaf. Sjukt,sjukt,sjuuuukt trött.
Ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0