.

Hej, hej hemskt mycket hej!
Haha, här sitter jag och typ, skrattar? Övertrött så säg. Idag har jag packat, städat och softat, bara tagit det lungt liksom. För imorgon bär det av till Skåne, kommer säkert bli skitskoj, haha.
Jag sitter med världens huvudvärk just nu, sitter och tycker synd om mig själv :') , nerrå men nästan haha.
Imorgon kommer jag ta fel tåg, jag lovar er. Då lär det bli ännu mer synd om mig, och fyfan vad jag kommer dö isf.
Jag ska försöka sno alex dator när han är och jobbar, jag looovar ;) jag måste liksom, blogga lite.
Jag är ledsen, men det är faktist tomt i mitt huvud just nu, kan ju bero på att jag sitter och halvsover, haha yeyyyy!
Men wweellll. Ska försöka få mig lite sömn nu iaf, ska upp runt 8 imorgon. Jag kommer inte vara glad när väckarklockan ringer :)
Om jag inte hinner blogga innan jag åker imorgon, så vill jag säga att jag ALDRIG MER SKA LÄMNA GÖTEBORG, FÖR DET KOMMER BLI 6- GRADER I SKÅNE PÅ LÖRDAG! oj oj oj. Vilket skitställe. Stackarna som bor där.
JUST JA, SKA VERKLIGEN FÖRSÖKA LÄGGA UT EN BILD PÅ PIERCINGEN IMORGONBITTI OCKSÅ!
Natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0