.

Jag märker att jag är riktigt seg på att uppdatera min blogg. Det är synd. Men nu är det sportlov, och då har man knappt tid att sitta vid datorn haha. Så jag passar på och uppdaterar nu när jag har tid. På vilken dag var vi senast?
Huhm, lördag.
Då tar vi söndagen nu då. Söndagen var en lite seg dag, snackade i telefon stor del av dagen, var ute och sprang. Sedan var det rätt stilla resten av dagen.
Och idag, måndag. Då har jag varit ute och sprungit, städat och inte så mycket mer. Blir väll lite sådär slappt idag med. Gött ibland, men tråkigt i längden dock.
Men weellll, hoppas ni som har lov nu, får ett gött lov.
Äh, bjuder på en bild på mig själv i detta inlägg också, en flummbild.
Haha, puss på er :)
image18

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig kväll! :)

2008-02-11 @ 18:47:29
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, vi har sportlov om typ två veckor :O

2008-02-13 @ 00:40:19
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0