En torsdag.

Idag var det Nationellaprov i Svenska. Jag skrev en uppsats om "Val som berör". Huhm, först skrev jag, det smarta snillet runt 7sidor, föräns jag läste igenom det och tyckte att det sög. Så jag började skriva om, allt ifrån början. Stressad som ett as var jag. Eftersom jag var bland dom sista som satt kvar :') Men jag sket la fullständigt i dom eftersom jag var helt inne i mitt skrivande. Det blev la rätt okej iaf. Dugligt iaf, tror jag.
Vad har jag annars gjort idag dååå?
Inte någonting. Exakt ingenting. Kul liv jag har =D Men vafan, jag ska försöka skaffa ett liv iaf. Iaf på lovet, wey.

IMON FÅR JAG LOV, OMG111!11!!one hahah alltså, jag har lite smått problem. Men nerrå, kommer bli soft som fan :D
Vad ska ni göra på lovet då, nått skoj,tråkigt?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lov redan? :O

2008-02-09 @ 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0