En Onsdag.

Iiiiihhhh, imorgon är det Nationellaprov i Svenska. Viiissst, det lär ju vara enkelt.. haha.. men vem vill sitta där i 3 timmar? Inte jag. Men det som är mest chill är ju att vi slutar efter provet, dvs. klockan 11, hell yeah!
Sedan på fredag är det fotbollsturnering. Wiho, fick jag reda på nu. Ännu mer soft. Fotboll i våra hjärtan liksom.
Men vet ni vad det värsta är? Montisorie även kallat Montisäri förlorar alltid. Haha fan vad låg jag är, men vafan, jag är ju ärlig?

Annars då?
Jodå, jag blev lite skraj först när jag såg att Dreamhack ska till Skellefteå. Haha seriöst. Jag fick nästan lite ryck när jag såg på hemsidan "Nu kommer Dreamhack till Norrland!" jag bara vafan, blire inte nått i sommar nu? :S Men yey, jag blev happy igen när jag såg att det kommer vara i sommar också. Wiho, det borde vi fira liksom ;)
Men ja, jag ska ju inte klaga hur läget är. För just nu leker livet lite smått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0