En måndag.

Shooobreee!
Inatt vaknade jag av världens mensvärk, aj aj aj. Kunde knappt andas.. nästan. Så jag gick upp och satte mig vid datorn, ett tag.. tills jag var tvungen att gå runt lite, haha! Shitt the same liksom. Haha, vet ni hur ovant det är att ha en piercing i naveln? Det kunde man inte tro innan. Bild kommer väll, så småningom :) Jag funderar på att pierca mig huhm.. högst upp i örat, eller lite nedanför läppen också, en liten liten piercing. Ska ju inte vara för stor liksom. Får tänka på saken.
Nu ska jag ut och springa, fettnice yao!

Jag blir lite smått ledsen när man inte kan gå in på Bilddagboken, bara för att dom håller på och försöker ta bort dom där "Hög belastning"-meddelandena =/
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0