En lördagskväll.

Haha tja!
Ikväll skulle jag egentligen på filmkväll i Kungsbacka, men jag dissade Robin och hans gäng och sa att jag är alldeles för lat för att ta mig till kungsbacka en sådan här lördagskväll, speciellt i det här vädret. Kände också att jag behöver lite tid för mig själv för en gångs skull. Så yey, köpte lite godis, och en modetidning. Kvällen ser ljus ut :') haha nej men allvarligt talat, orkar inte vara något social idag. Håller på och laddar ner lite filmer som jag ska kolla på ikväll, det lär ju ta ett tag vill jag säga.
Hur mås det annars idag då? Jodå, fettnice. Mer än att vädret gör så att man får humörsvängningar, skittrevligt tycker jag. Haha doh, eller inte.

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0