En lördag.

Yey, igår skrev jag inget nej. Haha förlåt typ. Nej men, igår var jag med sebbe, vi hade lite smått kul. Kollade på sjuka filmer, garvade lite, gick ut och cyklade klockan 4 på morgonen. Fettflumm. Men det var sjukt kallt. Sedan drog han hem typ runt 7 på morgonen, eller ja, jag var tvungen att följa honom en bit. Sedan fick jag gå hem själv i mörkret, höll på att dö =( Seriöst.
Men nu mina damer och herrar ska jag boka biljetter till skaaauuuneeeee! Eller ja, skåne dårå. Jag ska nämligen till min vän Palex, den efterblivna saken, som har talproblem, som säger att han hatar mig, och som kallar mig tjock, och som säger att han ska slå ner mig när jag kommer dit, och som säger att jag är störd och efterbliven på samma gång. Men dah liksom, nått fel med det eller? Hahah nej, men. Kul kommer det bli faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0