.

Godkväll eller något.
Idag var det la en såndär vanlig dag, som alla andra dagar typ. Skola, hem och plugga. Sista lektionen idag var ett rent helvete, kunde inte hålla ögonen öppna, haha yey. Sedan satt vi med ett Svenska-häfte inför det nationellaprovet i ungefär 1½ timma. Fattade ingenting, kan ju bero på att min hjärna var helt slutkörd =') sorligt värre. Jag vet inte vad jag ska skriva heller, för min hjärna fungerar inte just nu, som vanligt. Haha nerrå, men aa. Har ni haft en trevlig dag? Får ju hoppas att ni har haft en bättre dag än mig iaf :')
Haha åh juste. Jag måste bara berätta dagens!  Idag fick jag kommentar att jag såg ut som en italienare. Åhnej, vilket tjaffs det ska vara om det liksom. Jag har fått den frågan ett x-antal gånger nu. En rolig fråga iofs, men vafan. Man ser ju att jag är svensk? :'D

Jag borde egentligen sova nu, men nej, inte det. Är lite sådär överpigg.
Men yey, sätter på en film, och hoppas sedan på att jag kommer kunna sova, annars vore det ju.. tråkigt.

Jag vill ha oboy, ge mig? :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0