JAG HAR IDÉTORKA, HJÄLP MIG!



Kan ni förstå det, det är en tjej?! Shitt, jag måste medge att jag inte blev liiiite chockad heller, när jag fick reda på att det var en tjej. Grym är hon iaf!

Dagen har varit sisådär, seg som vanligt. Söndagar är sega!
Imorgon är det skola iaf, upp tidigt. Usch, gillar det inte. Men på tisdag är min klass ledig, niiice!

Jag vet allvarligt talat inte vad man kan blogga om, jag har idétorka. Skriv en kommentar, och skriv vad NI tycker jag ska blogga om. För det är ju ni som ska tycka min blogg är rolig att läsa! ALLA FÖRSLAG ÄR VÄLKOMMNA!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hon ar grym, men ser fan ut som en kille ^^)

2008-04-12 @ 22:50:06
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0