Hej igen, älskade läsare!

Hej igen!
Min kamera är rätt så sönder, så jag har inte kunnat ta bilder. Vilket har ledigt till att jag inte kunnat uppdatera er med både bilder + text. Men imorgon ska jag försöka få det fixat!
Iaf, jag vurpade med min sprillans nya moppe häromdagen. Illa. Den var icke försäkrad eller någonting, ännu mer illa. Det kunde faktiskt gått riktigt illa. Men jag överlever. Har bara en massa sår, och massvis med blåmärken. Haha, moppen överlevde också, bara några repor på den som man kan fixa rätt så lätt!
Har färgat om håret nu igen, till en mörkbrun färg. Jag färgade det för 1 vecka sedan också, men det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Det blev röd-lila-brun, inte fint alls. Och inte det minsta naturligt!
Men nu ser det rätt okej ut, jag vänjer mig!
Ha det bra hörrni!

image41

Kommentarer
Postat av: Daniel!

Naaw! Krama dig!! Stackare var du halta när du va här =(. Tur att det är bättre nu!! Aja Fiiiint hår :D super fint =) får fan ta och träffa dig när jag blir frisk igen =) Puss på dig!

2008-04-22 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0