halloooj.

Hej igen!
Äntligen kan man logga in, jag har inte kunnat det på ungefär 1 vecka. Sjukt störande!
Ska dra igenom påsklovet lite kort;
lördag-tisdag satt jag för det mesta och pluggade. Bokade biljett till Dreamhack med en kompis också!
Onsdag-Söndag var Alexander här, jättetrevligt faktiskt. Min familj är typ.. kär i honom? :')
1. Mamma höll på att börja lipa när han skulle hem
2. Min familj tycker han är hur söt som helst, men vem tycker inte det?
3. Dom saknar honom, men det gör jag med? :')
Ska iaf försöka åka till honom i helgen. Yäyä!

Och nu är skolan igång igen, det knallar och går!
OCh just det, igår köpte jag ett par nya skor. Dom är lite småsöta.
Ska lägga in bild på dom om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0