GÖTT MED LOV!

Aaah, gud vad skönt med lov nu alltså, helt underbart!
Och jäklar vilket vårväder det har blivit nu, helnice.
Tralala, hade NO-prov idag, gick hyffsat tror jag. Kändes bra iaf. Så får hålla tummarna att jag klarade det.

Men iaf.
Veckan som kommer nu kommer se ut på följande;

Onsdag (imorgon) : Karin kommer hem till mig på eftermiddagen, vi laddar upp för att fira Valborg, drar och käkar. Möter några kompisar + deras kompisar och har en fin kväll! När kvällen är avslutad följer Karin, och eventuellt någon/några fler hem till mig, snackar lite och fortsätter med en liten trevlig kväll. Vilket lyder att dom ska sova över hos mig, helkul!

Torsdag: Jag känner för att jag måste göra klart MINST 1 arbete jag har nu i skolan. Sedan softar jag resten av dagen. Och går ut och springer!

Fredag: Ska KANSKE klippa mig! Annars blir det väll umgås med lite kompisar, och glo på talang och käka massvis med godis!

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0